A 722. Öveges József cserkészcsapat minden évben tavasszal és ősszel ottalvós kirándulást szervez a cserkészeknek. Ezeken a portyákon az egész csapat együtt indul útnak, hogy a Gerecse vagy a Vértes egy szép helyét meglátogatva együtt legyen. Idén májusban Héregre látogattunk, az ottani felújított plébániaépületbe. A szép időben útnak is indultunk és Pusztamarótra kirándultunk. Király kúton megálltunk pihenni a szép időben, egy csodaszép cincért csodáltunk meg és találtunk egy bivakolóhelyet, valamint egy geoládát. A Farkas őrs (nagy fiúk) közben felment a Gerecse tetőre is, amíg a kicsik és lányok csak a hegy oldalában kirándultak. A szállásra visszatérve játszottunk, amíg Milán atya megérkezett és misét tartott nekünk. Amerikai katonai ostyát hozott és a bűnről és megváltásról beszélt nekünk. A szúnyogok közben vacsoráztak rajtunk, de mise után mi is nagyon finom vacsorát ettünk. Ezután énekeltünk és felköszöntöttük a szülinapos Marcit. Este mindenki fáradtan dőlt be az ágyba. Másnap reggeli után még cserkészismereteket tanultunk (csomózás, egészségügy, főzés, tűzrakás, cserkésztörténelem) és játszottunk. Hamar eltelt a hétvége, sok minden élménnyel lettünk gazdagabbak. Már nincs sok hátra és közeleg a nyári tábor, a cserkészek legnagyobb programja az évben.